catthas

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av catharina - 27 maj 2009 10:08

igår satt man ute i solen ,jätteskönt på förmiddagen,sen dök tommy,mickan o issa upp precis när jag skulle baka,menmen de var bra med (fast jag brukar villa vara själv då)men mickan var ju duktig o diska allt efter baket för de är ju så tråkigt,tack mickan.

o idag när jag vaknade o tittade ut så var de nästan storm här,de blåser som bara den,de första jag gjorde va ut o plocka upp allt som blåst omkull ,stolar o tvättställningen,o vattenkannor hade flygit iväg,hua.

träden viker sig,fast de är ej så kallt tycker jag.

nog om vädret.

visar en bild på min tröja som jag håller på att virka till ida,ska bli en knäpptröja,har bara en arm kvar,,tycker den är så kul att göra o så älskar jag färgen.TURKOS,är ju lite av sommarens modefärg.

men nu ska jag gå o göra lite nytta,så ha de bra

Ovido - Quiz & Flashcards