catthas

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

kul att virka

Av catharina - 13 juni 2013 14:24

Idag vräker regnet ner,bra med nån sån dag så man kan ta o städa lite,,phu,precis städat undan de värsta hemma,vill ju göra en riktig storstädning men ryggen pallar inte det.men det duger ändå.  imoorgon så har Ida avslutning i skolan Emme har ju haft sin ,och gubben jobbar också sista dan imorgon sen så är de semester för hans del med,få vi se vad vi hitter på i sommar.

så nu vill vi ha en riktig varm o solig sommar med mycket värme  sol så man kan bada mycket.

vad har man gjort mer då ,jo nu har jag börjat virka igen så härligt när man kan sitta i trädgården med en virkning ,först gjorde jag ett linne åt Isabell men så ville hon ha en väska också så då gjorde jag en med,jag kan virka ,men har lite svårt med det där med ärmhål o sånt,men de ska nog gå bra.men nu är de min tur att virka nått åt mig själv så nu har jag börjat att virka en knäpptröja så får vi se hur den blir ,satt ute i solen igår ch virkade så jag har kommit en bit.Nu ska jag sätta mig o ta det isy 5minuter 

ha de bra alla

ps om nån läser lämna gärna en kom             entar


 
 
Ingen bild

Helena

13 juni 2013 16:54

Heeeeeej =D Isabelles klänning blev sååååå fin, Hade ingen aning du va SÅÅÅÅ duktig på handknixning??!! hahaha Jag själv e såå dålig på sånt, =))) Duktig du iaf, Minns Hjördis va mkt duktig på a sticka iaf, =) Du har nog ärvt det, Happ, Hoppas den däringa "VACKRA VARMA " sommaren knackar på snart UTAN tokblåst VARJE dag, =) Vill också bada, Tänker sätta upp poolen då, Men nåja, Lite regn behövs ju. =) Hoppas ni får en bra sommar o hittar små juvel ställen att tillbringa nga fina varma kvällar på Ha en underbar semester m din fam, =) <3

 
Malin

Malin

14 juni 2013 17:53

Ett säkert resmål för er nu när alla har semester/lov är ju en tripp ut hit :) Men ni får förvarna så jag hinner baka något smarrigt :)
Det du virkat till Issa vart verkligen jätte fint :) du e duktig du!
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pia

14 juni 2013 19:19

Så mycket fint du har virkat.
Fin tunika till Isabell.
Hoppas ni får en fin sommar!
Ha det gott.
Kram

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

14 juni 2013 19:42

Hejsan igen,
vad duktig du är på att virka och fina saker du gör.
här har det också kommit en del regn, men just nu skiner solen
och ja, hoppas vi får en riktigt varm och solig sommar....det behöver vi..
kramar

http://ingermaryissa.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catharina - 17 juni 2013 18:58


vet inte som vanligt vad jag ska skriva,printar väl hit någon rad iallafall.vet inte vad jag ska ,,tar en paus och tänker..............................  ok kom inte på så mycket men skriver väl lite om allt o inget,nu har jag börjat virka på en ann...

Av catharina - 5 juni 2013 12:22

Test från iPhone

Av catharina - 4 juni 2013 17:29

ok nu ska jag försöka skriva lite, va ju någon dag sen jag skrev. idag har jag varit på sjukgymnastik i vatten,riktigt skönt för rygg o axlar       och bäcken,gjorde ju lite ont ,menmen ja klarade 1timme och jag måste säga det,riktigt skönt nästa v...

Av catharina - 17 maj 2013 08:29


  ojojoj igår så gick jag ut i trädgården ca tiosnåret på morgonen,klippte gräset rensa ogräs och rensa mellan plattorna,solen sken så skönt.jag fixa och trixa.senare kom mickan,danne,issa o jonathan med fika så då satt vi ute o njöt.klockan fem gick...

Av catharina - 14 maj 2013 14:10


nu har jag slängt ihop 3sockerkakor och väntar bara på att solen kommer fram så jag kan fika i solsken   ...

Ovido - Quiz & Flashcards