catthas

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av catharina - 15 maj 2009 08:50

ok ,nu har jag ej skrivit på länge,men nu ska jag skriva ner lite iallafall.

först vill jag gratta emelie,ida o isabell på namnsdagen idag,de heter SOFIA alla tre,så grattis.o även grattis till alla som har namnsdag idag.

idag vaknade man o de verkar vara fint väder solen skiner.idag när jag gick med ida till skolan så kollade vi runt lite oj vad allt har slagit ut ,o vi har ett syrenträd utanför  o när vi såg de så kom vi på oj vi hade glömt pollen,(hon tål ej syren)så de va bara att springa in igen o ta tablett.för vid hennes skola är de fullt av syrenträd också.

men humöret är på topp ändå för solen skiner.

tog lite kort på morgonen,lite på katterna för de va arga på morgonen för de kom in en annan katt på tomten o de ej populärt de fräser o morrar.

sen när vi kom till skolgården så sprang 2små söta ekorrsungar upp i trädet så måste ta kort på de också.

men nu ska jag ej skriva mer för nu ska jag ut o hänga tvätt.

så ha en bra dag alla

ps kul om du skriver en hälsning till mig





Ovido - Quiz & Flashcards