catthas

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

lite vinterbilder från dagen

Av catharina - 23 februari 2009 12:11

idag var ida o jag o åkte pulka o jag kan bara säga ,ha ej jeans bara när du åker ,jag hade bara de o jag frös rumpan av mig,men de var jättekul att åka o jag tror att jag sprang upp o ner i backen nån gång mer än ida hahaha,jag blev som barn på nytt

sen blev vi jättekalla o blöta,ida bara (råkade) putta mig ur pulkan så där låg jag i backen o skrattade o frös ,ida de kommer igen hahaha.

sen gick vi hem o böt kläder o sen ut o gjorde lite snögubbar,gick ej så bra ,men visst blev den fin ändå

ha de bra

 
 
Ingen bild

hej från kalix

23 februari 2009 14:01

vilka fina foton ..Nää jeans 'är för kalllt ha täckbyxor eller täckjeans..här är de snö storm o blåsigt men ändå skönt ute har varit ute o gått ..tagit foton men kan ej lägga ut nå ännu..ha de bra hälsa

 
Ingen bild

Ida

23 februari 2009 16:32

Haha det var roligt =)
Ja putta dig =)
Snögubben var ochså fin =)
Kram

 
Cina

Cina

23 februari 2009 21:19

asgarv detta hade jag velat se på riktigt. Ni ser ut att ha haft roligt iallafall. Du mäste ju ha termobyxer på dig nu kommer du bli kall o få fel i.....hmmm ja just =))

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

24 februari 2009 15:26

Härliga vinterbilder och kan tänka mig att barnen har kul i snön.
Och vilka roliga och mysiga snögubbar.
Fågelskrämman ser också så kul ut.
Ha en fin fortsatt dag.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Häxstickande mamman i Jämtland

Häxstickande mamman i Jämtland

28 februari 2009 07:20

Haha, ja det är så man har dubbelmoral, jag skäller på mina barn att de inte har täckbyxor på sig och vad hade jag igår, *Hmm* Jaja, men jag är vuxen...

Ni ser ut att ha jätteskoj och hälsa lilla tösen att jag tycker era snögubbar är så fina...

Ha det gott/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catharina - 17 juni 2013 18:58


vet inte som vanligt vad jag ska skriva,printar väl hit någon rad iallafall.vet inte vad jag ska ,,tar en paus och tänker..............................  ok kom inte på så mycket men skriver väl lite om allt o inget,nu har jag börjat virka på en ann...

Av catharina - 13 juni 2013 14:24

Idag vräker regnet ner,bra med nån sån dag så man kan ta o städa lite,,phu,precis städat undan de värsta hemma,vill ju göra en riktig storstädning men ryggen pallar inte det.men det duger ändå.  imoorgon så har Ida avslutning i skolan Emme har ju haf...

Av catharina - 5 juni 2013 12:22

Test från iPhone

Av catharina - 4 juni 2013 17:29

ok nu ska jag försöka skriva lite, va ju någon dag sen jag skrev. idag har jag varit på sjukgymnastik i vatten,riktigt skönt för rygg o axlar       och bäcken,gjorde ju lite ont ,menmen ja klarade 1timme och jag måste säga det,riktigt skönt nästa v...

Av catharina - 17 maj 2013 08:29


  ojojoj igår så gick jag ut i trädgården ca tiosnåret på morgonen,klippte gräset rensa ogräs och rensa mellan plattorna,solen sken så skönt.jag fixa och trixa.senare kom mickan,danne,issa o jonathan med fika så då satt vi ute o njöt.klockan fem gick...

Ovido - Quiz & Flashcards