catthas

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av catharina - 14 februari 2009 17:38

ojojoj vad de varit jobbigt ,först har vi haft magsjuka bläää.sen åkte vi på influensan inte kul ,men nu är nästan alla pigga förutom stackars emme som åkt på de nu, ögon som rinner o snuva hua.sen har jag fått nytapeserat i hallen o köket,jobbigt med alla möbler i vardagsrummet,men klarade av de med,tog bara en o en halv dag så var de färdigt,jättefint blev de,men nu vill jag rusta alla andra rum,men de blir senare.

oidag  så är de ju alla hjärtans dag brukar väl inte fira de så mycket,men fick ett jättefint kort av ida som hon gjort i skolan tack ida,sen kom grannen in med kaffe o nybakad bulle ,supergott ,tack cina .sen så ringde de på dörren,o så står de en kille där med blommbud till mig,en jättefin bukett tulpaner,tack snälla tessan med som skickat ,fast hon bor ända i jersey.

sen kom gubben hem med chokladask o tryffel som jag älskar.

tack alla

o kram alla mina barn o barnbarn på alla hjärtans dag


Av catharina - 14 februari 2009 16:23

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards