catthas

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av catharina - 15 juli 2009 19:56

idag så när jag skulle vicka upp persienerna så stog en glad liten tjej med en roskrukväxt ,de ska du ha mormor sa hon,för du hjälpte oss baka,tack tack issa o micka ,ska plantera ut dem sen.jättefin

sen satt vi o pratade o så.sen blev de sååååå hungriga o tiggde mat här hihihih,så vi gjorde ordning makaroner o stroganoff,issa åt jättebra. sen gick de hem då ville emme baka så hon gjorde en tårta,mums emme,jättegod o du är duktig.

vädret har varit soligt o fint,så jag har haltat omkring o klippt gräsmattan,fast foten gör ont än,men jag orkar ej bara sitta o vila den.

ikväll kom de en rejäl åsk o regnskur,men de slutade lika fort som de började.

nu ska jag gå o sätta mig högt med foten o virka

ha de bra alla



Ovido - Quiz & Flashcards