catthas

Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

trevlig resa Tommy

Av catharina - 29 juni 2009 17:31

idag har de varit jättevarmt o skönt igen.

började dagen med att sitta ute i solen,då dök issa  o mickan upp med fikabröd,tack tack mickan. sen ville issa bada så vi badade i poolen sen så skulle mickan o issa åka o jobba.då dök tommy upp,han skulle hämta sin tvätt som jag tvättat åt honom,han ska åka till frankrike imorgon i 5 veckor o jobba o lite semester blir de säkert också.

så ville han ha mat så vi beslöt oss för att grilla igen.sen va de efterrätt.

men nu ska jag kasta mig i duschen.

trevlig resa tommy o vad rädd om dig





 
 
Ingen bild

Mickan

29 juni 2009 20:33

ÅÅ det där såg gott ut synd att ni inte åt det tidigare=) hehehehehh
ha d bra kram mickan med familj
FINA KORT=)

 
Ingen bild

Häl.Umeå

29 juni 2009 22:34

Vilka fina foton men saknar Prinssesan Isabell..jättevarmt ha de tommy olik sig hehe hälsa..solig häl från Umeå

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

29 juni 2009 23:11

Ja, vi har verkligen fått sommarvärme nu.
och kan tänka mig ni haft en härlig dag och härliga bilder du visar.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Cina

Cina

1 juli 2009 07:53

Härliga bilder!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catharina - 17 juni 2013 18:58


vet inte som vanligt vad jag ska skriva,printar väl hit någon rad iallafall.vet inte vad jag ska ,,tar en paus och tänker..............................  ok kom inte på så mycket men skriver väl lite om allt o inget,nu har jag börjat virka på en ann...

Av catharina - 13 juni 2013 14:24

Idag vräker regnet ner,bra med nån sån dag så man kan ta o städa lite,,phu,precis städat undan de värsta hemma,vill ju göra en riktig storstädning men ryggen pallar inte det.men det duger ändå.  imoorgon så har Ida avslutning i skolan Emme har ju haf...

Av catharina - 5 juni 2013 12:22

Test från iPhone

Av catharina - 4 juni 2013 17:29

ok nu ska jag försöka skriva lite, va ju någon dag sen jag skrev. idag har jag varit på sjukgymnastik i vatten,riktigt skönt för rygg o axlar       och bäcken,gjorde ju lite ont ,menmen ja klarade 1timme och jag måste säga det,riktigt skönt nästa v...

Av catharina - 17 maj 2013 08:29


  ojojoj igår så gick jag ut i trädgården ca tiosnåret på morgonen,klippte gräset rensa ogräs och rensa mellan plattorna,solen sken så skönt.jag fixa och trixa.senare kom mickan,danne,issa o jonathan med fika så då satt vi ute o njöt.klockan fem gick...

Ovido - Quiz & Flashcards