catthas

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

flitig som en myra idag

Av catharina - 3 juni 2009 21:22

 vad jag känner mig duktig idag ,började rycka bort alla mattor 8.30imorse sen plocka jag o skura o damma överallt sen tvättade jag mattor.

sen gick jag ut o klippte gräset o plockade ogräs,jag har satt mandelpotatis o vanlig potatis o de börjar växa bra.mums med egensatt potatis.

visar en bild på min Rhododendron ,gud va gott den luktar.sen lagade jag taccos,mums.

men nu ska jag gå o försöka koppla av lite,hm har sååååå mycket energi idag ,konstigt hahaha.

ha de bra alla

 
 
Ingen bild

en solig och blåsig hälsning från Umeå

4 juni 2009 08:59

Morgon ja du har varit duktig..Jag skickar påsen idag.Jag ser inte att den är GUL din Rhododendron utan vit ..ha Ha ha en trevlig dag arbeta inte ihjäl dej..hälsa hej från Oss i Umeå..

 
Ingen bild

umeå

4 juni 2009 13:33

Hej påsen på väg..ha de hälsa

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

4 juni 2009 13:58

Vilken så vacker Rhododendron ni har, och tänk så många olika sorter det finns av dessa vackra blommor.
Kan tänka mig att det är en hel del att pyssla med i trädgården vid den här tiden på året.
Men säkert det är roligt.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Ingen bild

mICKAN

4 juni 2009 19:19

Duktig du =) då kunde du ha skojs idag iställe när städningen blev klar=) hehe
Aa dem e fina dem blommorna=) kram Mickan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catharina - 17 juni 2013 18:58


vet inte som vanligt vad jag ska skriva,printar väl hit någon rad iallafall.vet inte vad jag ska ,,tar en paus och tänker..............................  ok kom inte på så mycket men skriver väl lite om allt o inget,nu har jag börjat virka på en ann...

Av catharina - 13 juni 2013 14:24

Idag vräker regnet ner,bra med nån sån dag så man kan ta o städa lite,,phu,precis städat undan de värsta hemma,vill ju göra en riktig storstädning men ryggen pallar inte det.men det duger ändå.  imoorgon så har Ida avslutning i skolan Emme har ju haf...

Av catharina - 5 juni 2013 12:22

Test från iPhone

Av catharina - 4 juni 2013 17:29

ok nu ska jag försöka skriva lite, va ju någon dag sen jag skrev. idag har jag varit på sjukgymnastik i vatten,riktigt skönt för rygg o axlar       och bäcken,gjorde ju lite ont ,menmen ja klarade 1timme och jag måste säga det,riktigt skönt nästa v...

Av catharina - 17 maj 2013 08:29


  ojojoj igår så gick jag ut i trädgården ca tiosnåret på morgonen,klippte gräset rensa ogräs och rensa mellan plattorna,solen sken så skönt.jag fixa och trixa.senare kom mickan,danne,issa o jonathan med fika så då satt vi ute o njöt.klockan fem gick...

Ovido - Quiz & Flashcards