catthas

Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

ojoj

Av catharina - 12 mars 2009 20:34

idag har jag städat lite,skönt att få lite fint. sen skulle jag hämta Ida i skolan då står de massa poliser här på gården,jaha tänkte jag ,har de varit inbrott här igen,men de var inte de utan, någon som blivit rejält biten av sin hund,hua ,så polisen o ambulansen kom. händer visst alltid nått här.

sen var vi en sväng till maxi o handlade.

men nu ska jag gå o se tv innan jag ska sova,måste vara pigg imorgon ska ju hämta issa o vara barnvakt igen .

ps tack mickan o issa för alla fina band.

ha de bra


 
 
Ingen bild

mickan

12 mars 2009 22:05

varsegod=) Tack tack för att ni ställer upp så isabell slipper va på dagis så länge när ja stänger på mitt dagis=)
Krma kram MIcakn o Issa o Bebis=)
PS Fint kort=)

 
Häxstickande mamman i Jämtland

Häxstickande mamman i Jämtland

13 mars 2009 09:23

Inget trevligt det där med hundar, min dotter frågade igår om hon fick komma till en kompis idag som har nyss skaffat sig en hund...

ja sa jag, men så säger hon i morse att hunden är instängd i bur när de har besök för hunden är inte pålitlig!!

Jag sa det åt min dotter, kommer den lös så stäng in dig någonstanns, egentligen vill jag inte att hon åker dit men kompisen måste ju få ha vänner...

Ha en trevlig helg/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

oss i umeå

13 mars 2009 11:21

fint foto på ungarna ha de bra hälsa

 
Cina

Cina

13 mars 2009 18:46

TRÖTTA BARN....=))
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catharina - 17 juni 2013 18:58


vet inte som vanligt vad jag ska skriva,printar väl hit någon rad iallafall.vet inte vad jag ska ,,tar en paus och tänker..............................  ok kom inte på så mycket men skriver väl lite om allt o inget,nu har jag börjat virka på en ann...

Av catharina - 13 juni 2013 14:24

Idag vräker regnet ner,bra med nån sån dag så man kan ta o städa lite,,phu,precis städat undan de värsta hemma,vill ju göra en riktig storstädning men ryggen pallar inte det.men det duger ändå.  imoorgon så har Ida avslutning i skolan Emme har ju haf...

Av catharina - 5 juni 2013 12:22

Test från iPhone

Av catharina - 4 juni 2013 17:29

ok nu ska jag försöka skriva lite, va ju någon dag sen jag skrev. idag har jag varit på sjukgymnastik i vatten,riktigt skönt för rygg o axlar       och bäcken,gjorde ju lite ont ,menmen ja klarade 1timme och jag måste säga det,riktigt skönt nästa v...

Av catharina - 17 maj 2013 08:29


  ojojoj igår så gick jag ut i trädgården ca tiosnåret på morgonen,klippte gräset rensa ogräs och rensa mellan plattorna,solen sken så skönt.jag fixa och trixa.senare kom mickan,danne,issa o jonathan med fika så då satt vi ute o njöt.klockan fem gick...

Ovido - Quiz & Flashcards