catthas

Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

dessa katter!!!

Av catharina - 11 mars 2009 08:59


stog o tittade på mina katter,o de har varsin docksäng som de lagt beslag på,men på senare tid så har kitty tagit Myzans säng o de gillar inte Myzan.

så Myzan hoppade i sin säng där Kitty låg,o så började hon tvätta kitty snällt först ,sen la hon sig på Kitty i samma säng,man riktigt såg hur hon trängde ut sig över Kitty ,så till sist så gick Kitty ur sängen ,o Myzan såg så stolt ut o sträckte ut sig i hela sängen ,o de såg ut som hon tänkte hahaha jag fick tillbaka min säng,sen lämnade hon inte sängen på flera timmar.Kitty var upp o kollade ibland, de såg ut som hon tänkte SKA du inte gå därifrån så jag får sno sängen igen.Men efter mycket om o men la hon sig i sin säng.

ja katter är ganska lustiga,o sen är de ganska drygt att sängarna ska stå på Idas skrivbord,de tar upp all plats,men vi har ställt dem på andra platser med men då hoppar de bara upp på skrivborden o sitter o tittar ru nt,precis som de tänker, får vi våra sängar hit nuuuuuu.

o kan tala om att vi har en jättestor korg som båda får plats i men den duger ej.

önskar nu alla en trevlig dag

ps snöar för fullt här idag igen


 
 
Häxstickande mamman i Jämtland

Häxstickande mamman i Jämtland

11 mars 2009 12:36

Hihi, ja de är lustiga, min katt har hittat sitt favvoställe i Lindas säng...

min katt är bara ute och slåss nu, ska vakta sitt revir för det har kommit en annan katt i byn och han var ensam förut...

igår morse hade de slagits så det var blod och hårtussar från båda katterna vid vår infart...

usch jag tycker inte om när de slåss men det är ju deras sätt...

hoppas att ni inte snöar in/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

11 mars 2009 14:34

Mysiga foton.
Och så kul med kissarna i varsin docksäng.
Kissar hittar ofta speciella platser att sova i,
och ja kissar är så lustiga och roliga.
Även om vi vill att de ska sova på speciella ställen så bestämmer de sig för helt andra platser.
Här i Stockholm har det också kommit mera snö.
Vintern kom till slut här i Stockholm,
men nog blev det lite väl sent, nu när man vill ha vår.
Kramar

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Ingen bild

hej från umeå

11 mars 2009 18:33

Hej.
vilka fina foton på emme o ida,,oh kissarna med..här kallt o snöigt Br..Jättefint annars i umeå ha de bra hälsa

 
Cina

Cina

12 mars 2009 06:47

Jadu dessa kissemissar har en egen vilja....=))

Fina foton.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mickan

12 mars 2009 17:21

=) hehe aa era katter=) tur att ej myzzan fräser längre men snart kommer hon väl börja igen när bebisen kommer=) hahah kram kram Mickan o issa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catharina - 17 juni 2013 18:58


vet inte som vanligt vad jag ska skriva,printar väl hit någon rad iallafall.vet inte vad jag ska ,,tar en paus och tänker..............................  ok kom inte på så mycket men skriver väl lite om allt o inget,nu har jag börjat virka på en ann...

Av catharina - 13 juni 2013 14:24

Idag vräker regnet ner,bra med nån sån dag så man kan ta o städa lite,,phu,precis städat undan de värsta hemma,vill ju göra en riktig storstädning men ryggen pallar inte det.men det duger ändå.  imoorgon så har Ida avslutning i skolan Emme har ju haf...

Av catharina - 5 juni 2013 12:22

Test från iPhone

Av catharina - 4 juni 2013 17:29

ok nu ska jag försöka skriva lite, va ju någon dag sen jag skrev. idag har jag varit på sjukgymnastik i vatten,riktigt skönt för rygg o axlar       och bäcken,gjorde ju lite ont ,menmen ja klarade 1timme och jag måste säga det,riktigt skönt nästa v...

Av catharina - 17 maj 2013 08:29


  ojojoj igår så gick jag ut i trädgården ca tiosnåret på morgonen,klippte gräset rensa ogräs och rensa mellan plattorna,solen sken så skönt.jag fixa och trixa.senare kom mickan,danne,issa o jonathan med fika så då satt vi ute o njöt.klockan fem gick...

Ovido - Quiz & Flashcards