catthas

Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

ajajaj

Av catharina - 5 mars 2009 21:52

ajaja,nu har jag åkt på ryggvärk igen,skulle vara duktig o dammsuga överallt,gubben sa att han kunde,för jag brukar få så ont i ryggen när jag dammsuger.

men jag envis o sa att jag gör de,o knak sa de sen fick jag ont i ryggen.

så nu har mickan varit hit med ryggmasagedyna som jag ska sitta på,få se om de går övet,tack mickan. ska sätta mig en stund o få massage.

nu vet jag vad jag ska köpa

EN SJÄLVGÅENDE DAMMSUGARE.

 nänä föresten jag har ju gubben

ha de bra alla

 
 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

5 mars 2009 22:55

Trist att du åkt på ryggvärk igen.Det måste vara jätte-jobbigt.Hoppas det blir bättre snart.
Ja, en självgående dammsugare vore nog toppen, och jag tror det finns sådana.
Har sett det på TV i alla fall.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Cina

Cina

6 mars 2009 07:51

Hoppas att du snart blir bättre i ryggen!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

häl från umeå

6 mars 2009 10:10

jag med har fått ont i ryggen...sen fingret brutit värk krya på dej hälsa ..ha de gott

 
Häxstickade mamman i Jämtland

Häxstickade mamman i Jämtland

6 mars 2009 11:51

Ojoj, inte bra, det är så där när man ska visa sig duktig då får kroppen lida *Stackare*

Jag vet bara för några månader så skulle jag visa mig så duktig, var ensam hemma, hade precis lämnat av barnen vid bussen...

Trött som tusan satt jag vid datorn och nickade till flera ggr så jag höll på ramla ur stolen...

Jag skrev ett sms till gubben om att jag var så trött så han sa åt mig ögonaböj att lägga mig i soffan och vila...

Jag tände några ljus, bylsade upp med kuddar och satt på tv:n
Såååå kommer smarta jag på att jag kan väl åtmindstonde sätta på en tvättmaskin innan

OCH VAD HÄNDER INTE DÅ

Kika in här så får du se vad duktiga jag ställde till med för att vara så flitig http://stickmonster.bloggagratis.se/2008/10/21/1041600-bruten-lillta-skadade-ledband-var-min-dag-igar/

Jag hoppas att din ryggonta går över snart, skaffa ingen självgående dammsugare för svärmor har en och den är så högljudd, fast det kanske kvittar, gubbarna brukar kunna humma dom med när det är städning på gång *Ler*

Hoppas att du förstår att jag skojar/Kramar idag igen

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mickan

6 mars 2009 16:59

heheh aa nu hoppas ja på att det blir bättre ÅÅ ja vill oxå ha en sådan dammsugare=) köp en du så snor ja den hahahah kram Mickan o Issa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av catharina - 17 juni 2013 18:58


vet inte som vanligt vad jag ska skriva,printar väl hit någon rad iallafall.vet inte vad jag ska ,,tar en paus och tänker..............................  ok kom inte på så mycket men skriver väl lite om allt o inget,nu har jag börjat virka på en ann...

Av catharina - 13 juni 2013 14:24

Idag vräker regnet ner,bra med nån sån dag så man kan ta o städa lite,,phu,precis städat undan de värsta hemma,vill ju göra en riktig storstädning men ryggen pallar inte det.men det duger ändå.  imoorgon så har Ida avslutning i skolan Emme har ju haf...

Av catharina - 5 juni 2013 12:22

Test från iPhone

Av catharina - 4 juni 2013 17:29

ok nu ska jag försöka skriva lite, va ju någon dag sen jag skrev. idag har jag varit på sjukgymnastik i vatten,riktigt skönt för rygg o axlar       och bäcken,gjorde ju lite ont ,menmen ja klarade 1timme och jag måste säga det,riktigt skönt nästa v...

Av catharina - 17 maj 2013 08:29


  ojojoj igår så gick jag ut i trädgården ca tiosnåret på morgonen,klippte gräset rensa ogräs och rensa mellan plattorna,solen sken så skönt.jag fixa och trixa.senare kom mickan,danne,issa o jonathan med fika så då satt vi ute o njöt.klockan fem gick...

Ovido - Quiz & Flashcards